poniedziałek, 16 lipca 2012

Histerie rowerowe. Koniec Tour de Pologne i kilka dziwnych rowerów do podziwiania

Dzielni cykliści zakończyli przejażdżki w strugach deszczu, zwyciężył (nie wiadomo czy włochaty)Włoch.Oficjalna strona Tour de Pologne informacje podawała w sposób wielce kontrowersyjny, muszę przyznać:
Ostatni etap rozpoczynający się i kończący w Krakowie padł łupem Niemca Johna Degenkolba. 
Czy my się nigdy nie wyzwolimy z tych wojennych zaszłości, o Zeusie! Smutny uśmiech mój powodują też sformułowania, że "Peleton stracił pół minuty i nie było to możliwe do odrobienia". Drogi Peletonie, ja straciłam ostatnią dekadę i nie widzę możliwości dorobienia się, co powiesz na to?
Jakby nie było, kilka obrazków rowerowych nie zaszkodzi:

Ludzie wschodu jak zwykle zadziwiają gracją oraz doborem  przejażdżkowych gadżetów (brylok o kształcie wielbłąda)

























Ludzie zachodu stawiają na dizajn z użyciem pleksi.













Albo historię ;)












...niezawisłość?

















praktyczny mariaż gatunków













yyyy?











Ważne jednak nie tylko jak się jedzie ale i jak parkuje. Angielscy studenci dizajnu rozwiązują to koncepcyjnie





















U nas rozwiązaniem jest taśma, chyba że chodzi o doraźny postój wiejskiego spidermana


















I jako wątpliwej jakości płęta odezwa roweru, któremu zrujnowano i dzień i integralność zdaje się ;)



















No to idę dopompować mojego grata.

3 komentarze:

  1. Większości z zaprezentowanych modeli jeszcze nie widziałam! Ten z pleksi strasznie mało romantyczny, za to parkowanie poprzez zawinięcie roweru wokół latarni bardzo mi się spodobało :)
    Wyścigów rowerowych nie oglądałam, ale zwykle nie oglądam, więc to nic nowego.
    przykro mi, że taki mało twórczy komentarz zostawiam, ale to zmęczenie...
    pozdrowienia i dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie obrazki winny przepłynąć nam przez nerf wzrokowy bez wyrządzania szkód w postaci ich zapamiętania kosztem czegoś wartościowszego jak np.dobra recenzja o jakiejś kupie filmowej ;)
      Wrzuciłam z powodu wyrzutów sumienia, że się ostatnio nie kochamy z moim rowerem, pfff.

      Usuń
  2. ile bym dała by pojeździć na rowerze :/
    ale jakoś nie mam okazji, przede wszystkim brak sprzętu w tej chwili :(

    OdpowiedzUsuń

No to cyk! Nie ma się co pieścić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...